Spring naar inhoud

Traditie

28/11/2009
tags: ,

Gisterenavond het jaarlijkse diner met mijn oud-collega’s van het Algemeen Secretariaat van Moret & Limperg/Moret Gudde Brinkman, tegenwoordig Ernst & Young.

Was zeer gezellig en bovendien heerlijk gegeten bij de Hermitage in Rijsoord !!!

5 reacties leave one →
  1. 01/06/2010 15:34

    Geachte heer Dusseldorp,
    voor een nieuwe publicatie over het leven en werk van mijn oom ,W.G.Hofker ben ik op zoek naar werk van zijn hand.
    In de gegevens die hij mij heeft nagelaten komt de naam J.A.W.Dusseldorp voor.
    Is dit een naam die u iets zegt, of heeft u weet van werk van Hofker in uw familie, vraag ik u vriendelijk om contact met mij op te nemen.

    Met hartelijke groet,

    Seline Hofker

    • Alexandra permalink
      17/10/2013 23:26

      In mijn onderzoek kom ik de naam J.A.W. (Juul) Dusseldorp tegen als de directrice in de jaren 1930 van de Nijverheidsschool op de Ferd. Bolstraat in Amsterdam.

    • Pascale Hofker permalink
      08/11/2013 17:30

      Goh, “De gegevens die hij JOU heeft nagelaten??”. Grappig, Rudolph is een goede vriend van je nicht Petra. Maar bij je eigen fam. durf je na al die schandalige acties niet meer aan te kloppen. Triest.

      • Mathilda Hofker permalink
        05/01/2017 22:46

        Hallo Seline, Waar kan ik mijn DNA mee vergelijken, zodat ik eindelijk weet,
        dat Willem Gerard Hofker mijn biologische vader is. die mijn moeder in 1928 geschilderd heeft. groetjes. Mathilda Hofker

  2. 03/11/2015 15:29

    Juliana Aleida Wilhelmina Dusseldorp Geb.18-8-1904 Usguert

Plaats een reactie